19 Mayıs 2013 Pazar

19 Mayıs...


Öncelikle hepimizin bayramı kutlu ve mutlu olsun diyorum...
Bugünün anlamı tarihte çok büyük ve bugünün anlamı Atatürk' ümüz içinde çok büyük...
Bu yüzden O; bu bayramı izinden gideceğini düşündüğü gerçek Türk gençlerine armağan etmiş! 
Gidenlerimiz var evet, ama O nu yarı yolda bırakanlarımız malesef bir hayli çok :(
Ve bunu görmek insanın yüreğini burkuyor...
Nerede o coşkuyla sevinçle kutladığımız müthiş bayramlar şimdi?
Hep bir ağızdan söylediğimiz marşlar nerede?
Biricik Önderimiz bunun için mi çırpındı da erkenden kara topraklara hapsetti kendini?

Tüm okul hayatım boyunca sen vardın kitaplarımda...
Ben seninle aşık oldum bu vatana küçücük yaşımda...
Her daim düşüncelerimde sen oldun biricik ATAM !
Dünüm de, bugünüm de sen oldun kurduğun bu cumhuriyet oldu... 
Ömrüm yettiğince de senden öte LİDER düşünmeyeceğim ASLA !!!
Bu güzel ülkenin sana düşman zihniyetlerden arınması dileğiyle...

Nurlar içinde yat Atam...
Seni çok seviyor ve özlemle anıyorum...

Evlatlarından biri...
Özgül...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...