2 Ekim 2015 Cuma

Balık Sırtı...

Sevgili balık sırtı.. En en en sevdiğim örgü modeli Saçlarımın uzadığının kanıtı.. İki senedir ilk defa örebildim toparlayabildim saçlarımı
(Hep kısa kestiriyordum da)
Sevindim, birazcık mutlu oldum smile ifade simgesi Kafamda ki dağınıklığı da toparlayabilirmiyimki böyle? Peki ya yüreğimde ki dalgalı denizi durultabilir miyim? Birbirine geçmiş türlü gibi bir hissiyatı tadarken, Tekrar hepsini yerlerine gönderebilir miyim? Sanırım bir tür kozmik dengesizlik içindeyim! Sürekli bir iniş çıkış bir arayış Nerdeyim şu an bilmiyorum Uzunca bir yol, fazlasıyla meşakkatli Ama inancım sağlam ! İlla yolun sonunda bir ışık var, eminim.. Seçildim belki, ya da tesadüfi bir sıkıntı Yok yok itiraf ediyorum ben istedim, mıknatıs gibi çektim kendime frown ifade simgesi
Ama her sıkıntı; peşinden huzuru getirirmiş, öyle diyorlar
Hadi bakalım hayırlısı...
"Korku, köleliktir.” demiş Platon
Cesur olmalıyım!!! Bana sunulan mutlulukları nasıl kabulleniyorsam Bu mutsuzluğu da can-ı gönülden kucaklamalı, kabullenmeliyim ! Sonuçta koskoca evrende bir toz zerresi kadarım Böyle bakarsam çok basit bir durum smile ifade simgesi Yani bir özelliğim yok, neden ben diyemem Ama ben tekim, biriciğim bir eşim daha yok, değerliyim ve kendimi seviyorum diye düşünmek zorundayım Hatta düşünmemeliyim, öyleyim zaten Işte şimdi ben koskocaman oldum smile ifade simgesi Kendimi önce özgür bırakıp şöyle bir rüzgarda savurmalıyım sanırım Biraz uçar, o yana bu yana çarparım veeee Sonrada bir şekilde pürüzlerimi gökyüzünde bırakıp sakin bir bulut gibi, güneşle beraber gülümserim grin ifade simgesi
Işte bakın balık sırtından nerelere geldim tongue ifade simgesi Hayatta böyle bence Nerdeydim, neredeyim ve nerede olacağım hiç belli değil Anda olmalıyım, Anı yaşamalıyım
Başarmalıyım,,
Evet evet kesinlikle başarmalıyım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...