9 Kasım 2015 Pazartesi

Bazen Hayat Renksizdir...


Hep mutlu olmak istiyordum
Durmaksızın diliyor, çabalıyor..
Mutsuz olunca üzülüyordum
Baktım olmuyor istemeyi bıraktım
En azından şimdi sadece mutsuzum
Vaktim gitmiyor

-------

Ağlamak ağırıma giderdi
Bir şey için, bir kimse için
Gözyaşlarına boğulmak zordu
Sonra düşündüm de çocuklar geldi aklıma
Onlar ağladığında kıyamayız ya hani
Dedim çocuk olamam ama 
Belki ağlarsam istediğim olur
Ve ağladım...
Baktım o kadar da zor değilmiş
En azından içim yıpranacağına
Gözlerim yıprandı sadece
Ve anladım ki;
Hüznü kusmak rahatlatıyormuş

-------

İnsanlar çoğunlukla kendi halinde olmak istiyor
İstediklerinde konuşmak
İstediklerinde gülmek
Hep senin kendilerine uymanı bekliyorlar
Sen onların boş zamanlarının ilacısın ya!
Bir gün sen istediğin için yanında olan
Sen istediğin için
Yüzüne gülen birini görürsen
Yapış yakasına ve sende ona gül
Çünkü O; 
İçten, gerçek bir fedakardır..


Özgül / Kasım 2015


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...