21 Mayıs 2015 Perşembe

Içimde yangın olsanda..

Bugün eskiden kalma iki nefesi
Ağırladım içimin en derininde
Gördüm ki hala aynı tadı
Kokusu buram buram sararken hücrelerimi
Hafifçe öksürttü, beni unutmuşsun dercesine
Aslında çok özlemişim seni biliyormusun
Dumanında boğuldum ama
Içimdeki kuşların kanat sesleri taa uzaklardan duyulmuş olmalı
Bilinmezliğe gücenirken gözyaşlarım
Yine sen mi olacaktın yanımda
Bilmiyorum, seni yeniden hissetmek bu kadar güzelken
Içime zarar vereceksin öyle değil mi?
Sana yeniden esir olmak istemiyorum
Lütfen bırak peşimi
Bırak...
Doğrumu bulamazken bir türlü
Içimde yangın olsanda
Birde sen yakma beni
Sigaramın uğuldayan sessizliği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...