4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bugün :]

Merhabalar...
Bugün inanılmaz bir 5 saat geçirdim :) Cep telefonum olmadan 5 saat YAŞADIM. Çok enteresan bir deneyimdi gerçekten. Sabah sınavım vardı ve telefonu binaya sokmamız yasaktı. Emanet edeceğim biri olmayınca yanıma almadım. Ve saatten habersiz, zamanı hissederek vakit geçirmenin ne kadar güzel olduğunun farkına varma ayrıcalığını yaşadım.. Malum telefon herşeyimiz olmuş saat bile yok kolumda:P Her ne kadar çalışmadığım konulardan oluşan 80 adet soruyu zorla kafamı vermeye çalışarak çözmekle (malum evde ki gibi kafanı başka yerlere kaydıramıyorsun; çünkü 120 dk verilmiş) ve insanoğlunun İstanbul içerisinde oradan oraya nasıl eziyet çekerek ulaşmaya çalıştığını izlemekle geçirmiş olsamda yinede güzeldi... Müzik dinlemeden oradan oraya gitmeye katlanmış olsamda güzeldi... 09:30 da ki sınava 1 saat önceden gidipte okulun bahçesinde boş boş beklemiş olsamda güzeldi... Kuşların sabah cıvıltılarını dinlememişim ne zamandır, farkına vardım. Nasılda güzellermiş :)

 " İstanbul' u dinliyorum gözlerim kapalı... " derken
mod anında değişiyor; " oradan biri diyor ki aç gözünü lan" :)))
Bu şiirin bu şekilde katledilişine yıllar öncesinde hem kızmış hemde ister istemez gülmüştüm.. Ama doğru söylenmiş yalan değil...
Sanırım arada bir, saatsiz ve telefonsuz herhangi bir yerde olmak, O vakti istediğin şekilde yaşamak lazım... İster tek başına istersen sevdiklerinle, veyahutta seni sevenlerle...
Her neyse yarın sabahta sınavım var kaçtım ben :)
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...