15 Mayıs 2013 Çarşamba

Lezzetlerin En Çekicisi Pattüs :]


Merhabalar...
Şimdi efendim patates denilince benim için akan sular durur. Hangi şekle girerse girsin benim için baş tacıdır... O olmasa ben ne yapardım bilemiyorum :) Tabi en çokta kızartmasını seviyorum... Bol yağda kızartma faslını yıllar önce kapattım... Az yağda tavada kızarmalarını sağlıyorum daha sağlıklı olması açısından.. Aslında ismi patates tava oluyor o zaman olsun, patates olsun da nasıl olursa olsun dedim ya:) Ama ama ama bugünkü haline "b a y ı l d ı m" resmen :))) Çoğunuz biliyordur mutlaka ama ben yinede paylaşmak istedim...
Geçenlerde yemek yemeyi seven birinden dinledim bu tarifi ve bugüne kısmetmiş uygulamak, tatmak... Kendisi de bu yazıyı okuyacaktır mutlaka, buradan sevgilerimi yolluyorum ona :)

Malzemeler:
2 adet orta boy patates
2 çorba kş sıvıyağ
Tuz, kırmızı toz biber, kekik

Yapılışı: Patatesleri arzu ettiğimiz şekilde doğruyoruz. Bir kabın içinde diğer malzemelerle iyice karıştırıp yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye döküyoruz. Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında hafif kızarana kadar pişiriyoruz. Ve yiyoruz, sonrada daha varmı acep diye tepsiye bakıyoruz :P
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...