23 Nisan 2013 Salı

23 Nisan Kutlu Olsun :]


Merhabalar...
23 Nisan; Ulu Önderimizin, Atamızın tüm dünya çocuklarına armağan ettiği o büyülü gün... Bu güzel gün içimde bir yerlerde  tüm çoskusuyla duruyor... Kendim çocuktum sevinirdim, şimdi kendim ve çocuğum için seviniyorum böyle muhteşem bir armağanımız, mutlu olmak için çok ama çok önemli bir nedenimiz var diye... Atamızın koskoca bir ulusun egemenliğini çocuklara armağan etmesi inanılmaz bir olay.... Neden çocuklar; çünkü onlar gelecek, çünkü onlar taptaze, kin tutmamış, kardeşliği unutmamış... Çünkü onlar sevinmesini biliyorlar... Şiir okurken gerçekten içlerinden gelerek haykırıyorlar; Bugün 23 Nisan, Neşe Doluyor İnsan diye... Vatan Aşkı, Bayrağımız bugün daha bir anlam kazanıyor yüreklerimizde... Ve her geçen senede çoğalıyor...
Tüm çocuklarımızın ve çocukluğun tadını unutmamış büyüklerimizin bayramı kutlu ve mutlu olsun...
Çocuklarımızın milli bayramlarını; bizlerinki gibi böyle içten manalı bir şekilde her daim kutlayabilmeleri dileğiyle....
Ulu önder Atatürk' ümüzün Yolunda Yürüyebilmeleri Dileğiyle....

Gelin hep birlikte yeniden ant içelim;

TÜRKÜM
DOĞRUYUM

ÇALIŞKANIM
İLKEM; KÜÇÜKLERİMİ KORUMAK
BÜYÜKLERİMİ SAYMAK
YURDUMU, MİLLETİMİ ÖZÜMDEN ÇOK SEVMEKTİR.

ÜLKÜM YÜKSELMEK İLERİ GİTMEKTİR.
EY BÜYÜK ATATÜRK;
AÇTIĞIN YOLDA, GÖSTERDİĞİN HEDEFE
DURMADAN YÜRÜYECEĞİME
ANT İÇERİM !
VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...