8 Nisan 2013 Pazartesi

Nasıl olmuş? :]


Merhabalar...


Evimizin dekorasyonuna hoş bir katkı sağlayan bu şık vazonun ne olduğunu tahmin bile edemezsiniz :) Normalde evde fazlalık istemeyen "evi ıvırzıvırla dolduruyorsun" diye bana gıcık olan eşim bile bunu beğendi... Baksanıza şimdi bu hiç atılır mı? Eeee nasıl yaptığımı merak etmediniz mi? Tamam o zaman etmişsinizdir diyorum ve anlatıyorum... Aslında yapmadım sadece olanı gördüm:) Geçenlerde ayıptır söylemesi bu sevimli çikolatalar bana hediye olarak geldi.. (o kendini biliyor isim vermeyelim şimdi :)) ) Bizde tabi bu çikolataları yedik haliyle :P Herkes lezzetine bakarken ben çikolataların yerleştikleri ambalajın ters çevrildiğinde nasılda güzel bir vazo olabileceğini düşünüyordum :) Su geçirmez bir madde olduğu için tozlandığında yıkanabilir de diye düşünerek iki kenarını birleştirip zımbaladım. Ve cam bir kavanozun içinde kök salan sevgili böğürtlen dalımın çevresini şenlendirdim:) Ben beğendim... İstenildiğinde renkte değişiklite yapılabilir...

Sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...