4 Nisan 2013 Perşembe

Kıymalı Gözleme Ve Arkadaşı Köpük :]

Merhabalar…
Kıymalı böreği pek sevmem fakat kıymalı gözlemenin yeri başkadır benim için:) Bugün öğlen menümüzde gözleme ve ayran vardı. Bir varmış bir yokmuş deriz ya hani masal anlatırken… İşte bu” bir var bir yok olayı” gözleme saatinde kendini ispat etti :)))) Tabağımızdakileri anında sildik süpürdük. Oğlum İlke’ nin yemek yerken bu kadar hız yaptığını pek görmeyiz :))) Şu an karnı zevkle doyduğu için şarkılar söyleyip oyun oynuyor yaşasınn :) Allah olmayanlarada versin inşallah…
Malzemeler:
3 yufka
200 gr kıyma
2 orta boy soğan
Birkaç dal maydanoz
Tuz
Karabiber
Sıvıyağ

Yapılışı: Soğanlarımızı ayıklayıp iri parçalar halinde robotta çekiyoruz. Sonra hazneye kıyma ve maydanozlarıda ekleyip tekrar robotta çekiyoruz. Çekilmiş harcımıza tuz, karabiber ve birazda sıvıyağ ekleyip güzelce karıştırıyoruz. Sonra ortadan böldüğümüz yufkalarımızın içlerine döşeyip orta ateşte az yağda kızartıyoruz. Bence gözlemenin olmazsa olmazı ayranıda yanına ekliyoruz:)
Not: Ben bu gözlemede hazır yufka kullanmadım. Evde açtığım börekten biraz hamur artmıştı, buzdolabına koymuştum. Onu kullandım. Tavsiye ederim üşenmeyenlere, çok ama çok daha lezzetli oluyor hazır yufkaya göre:)
Evde hazırlanacak hamur için linki tıklayınız; http://zoyo79.blogspot.com/2013/04/pazl-el-acmas-borek.html
Afiyet Olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...