3 Nisan 2013 Çarşamba

İşin sırrı bir tutam sevgi...


Merhabalar...
Bugün itibariyle kendi blogumu hazırlıyor olmaktan çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum öncelikle :) Yaşamayı seviyorum... Bit kadar şeylerden dev kadar mutluluklar çıkarmasını bilen biriyim... Bu yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum. Her türlü canlıyı seviyorum... Yeter ki yapmacık değil gerçek olsunlar!! Fotoğraf çekmek ve müzik dinlemek en büyük zevklerimden ikisi.. Üçüncüsüne gelecek olursak; yemek yapmak, yemek özellikle de yedirmek diyebilirim... Hele ki iştahla yeniyorsa değmeyin keyfime :)  Ve bunu burada paylaşmanın da çok keyifli olacağını düşünüyorum.
Evliyim ve mükemmel bir çocuğun annesiyim. Evimin hanımıyım, evde grafikerlik yapıyorum, aynı zamanda öğrenciyim.
Yemek konusunda ailem için en iyisini, en lezzetlisi vede en sağlıklısını hazırlamayı isterim.. Kolaya kaçmam ve yapay gıdalardan hiç hoşlanmam. Mümkün olduğunca herşeyi evde kendim yapmaya çalışırım. Mesela yoğurt, reçel, tarhana, konserve domates, yufka vb. Yorucu ve zaman isteyen şeyler ama inanın ki değiyor. Hepsini burada sizlerle paylaşacağım zamanı gelince...
İşin sırrı bir tutam sevgi katabilmektir : ]
Sonra görüşürüz, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Tanesi Gibi

Bazen ustaca atamazsın adımlarını Hislerinle ve telaşla hareket ettiğinde Sendelersin ister istemez Ve fark edilir bu kimilerinc...